[Ubuntu-cat] Java

Joan Inglada Roig joan.inglada a gmail.com
div set 18 23:27:45 UTC 2020

Bona nit,
he de fer canvi de domiciliació de la pensió i el web de la seg-social m'ha
dit que havia d'actualitzar el Java.
Tinc l'Ubuntu 18.04.5 LTS.
He descarregat la versió actual jre-8u73-linux-x64.tar.gz de
https://java.com/en/download/linux_manual.jsp i l'he instal·lat seguint les
instruccions de https://java.com/en/download/help/linux_x64_install.xml
I tant abans com després em diu que la versió és:
$ java -version
java version "1.8.0_201"
Java(TM) SE Runtime Environment (build 1.8.0_201-b09)
Java HotSpot(TM) 64-Bit Server VM (build 25.201-b09, mixed mode)

Salutacions,
Joan Inglada

Aquest missatge no l'ha analitzat cap antivirus en origen; està enviat des
d'un sistema GNU/Linux i és poc probable que contingui programari maliciós.