[Ubuntu-cat] Accés DiscDur per usb liveboxplus

Albert Farreras albert a albertfa.net
dij set 3 15:15:05 UTC 2020

Bona tarda, veu resoldre aquest tema? em trobo amb el mateix problema. No
aconsegueixo muntar un disc connectat a una liveboxplus en un ubuntu server
20

Gràcies !

--
Albert F.

Missatge de Walter Garcia-Fontes <walter.garcia a upf.edu> del dia dj., 23 de
jul. 2020 a les 10:47: