[Ubuntu-cat] prova connexió i compartir escriptori

miquel a adroer.cat miquel a adroer.cat
div oct 30 08:21:48 UTC 2020

Bon dia Julio i gràcies per la teva aportació.
No tindre en compte.

--
 Enviat de forma segura amb Tutanota. Demana la teva bústia de correu xifrat sense anuncis:
 https://tutanota.com

26 d’oct. de 2020, 0:13 per jamoros a riseup.net: