[Ubuntu-cat] Multifunció HP

Joan Carles palimsesto a gmail.com
diu oct 18 07:22:00 UTC 2020

El 17/10/20 a les 20:49, cubells ha escrit:
> El 17/10/20 a les 20:35, Joan Carles ha escrit:

> val.
>

> executa això i per si de cas (ja tinc por) amb els següents paràmetres
>
> hp-toolbox -u -g

Bon dia!

palimsesto a palimsestoPC:~$ hp-toolbox -u -g

HP Linux Imaging and Printing System (ver. 3.20.9)
HP Device Manager ver. 15.0

Copyright (c) 2001-15 HP Development Company, LP
This software comes with ABSOLUTELY NO WARRANTY.
This is free software, and you are welcome to distribute it
under certain conditions. See COPYING file for more details.

error: No module named 'PyQt4'

Jo des de la meva ignorància, pregunto si no tindrà a veure el fet que
jo vaig instal·lar la versió 3.20.9 on no corresponia (quan Ubuntu 18.04
porta la 3.17 de hplip) i al esborrar-la l'escampada de fitxers que
m'havia creat aquella instal·lació no s'ha esborrat bé i queden fitxers
que fan nosa?

--
Salutacions

Joan Carles