[Ubuntu-cat] Multifunció HP

Joan Carles palimsesto a gmail.com
dij oct 15 14:20:37 UTC 2020

Hola!
Doncs, aquí està el tema, com ho faig?, jo he mirat des de synaptic i el
tinc (hplip volia dir) instal·lat però quan prove no rutlla. Alguna cosa
m'he deixat, però no sé quina. Ara sóc a la feina, i no puc mirar-m'ho. De
tota manera sembla que tot el sidral que vaig muntar al meu pc d'instal·lar
una versió diferent del hplip no servia per a res, oi?.
Pity!

Missatge de cubells <vicent a vcubells.net> del dia dj., 15 d’oct. 2020 a les
16:01: