[Ubuntu-cat] Multifunció HP

Joan Carles palimsesto a gmail.com
dij oct 15 13:41:12 UTC 2020

Bona tarda!

Doncs ho he fet de les dues maneres amb l'aplicació (hplip) que queda a la
barra superior i donant-li directament a escanejar document i a totes dues
peta.
Imprimir sí detecta sense cap problema el tipus i model d'impressora.
Com he dit abans, quan he engegat de mati i he provat sí
detectava l'escàner però al tractar de fer-lo anar s'ha quedat penjat.
Tornaré a provar com dius.
De tota manera al fer servir l'aplicació hplip, surten menus i fins i tot
la impressora no és detectada, doncs he intentat imprimir des d'allà i no
funciona. Funciona millor a la que detecta per la connexió usb directa.
També he entrat a perifèrics i on posa color he trobar l'escàner detectat,
però posa "calibrar" i "posar un fitxer" però no sé com he de fer-lo.

Missatge de cubells <vicent a vcubells.net> del dia dj., 15 d’oct. 2020 a les
15:20: