[Ubuntu-cat] xarxa windows i ubuntu

Albert Farreras albert a albertfa.net
diu oct 11 20:25:32 UTC 2020

Bon dia, a veure si em podeu donar una pista. Tinc un problema en el
compartiment de carpetes d'una xarxa doméstica entre ubuntu i windows. L'
Ubuntu server és un pel antic, un 14.04, les màquines son win10. El
servidor te compartides carpetes amb samba i per "grup de treball". La
configuració sembla que està correcte per que de tant en tant els win veuen
les carpetes, pero ton mon plegat desapareixen i no hi ha manera de
connectar.
He provat de reiniciar els serveis SSDPSRV, upnphost i FDResPub dels win
sense resultat Tambè al servidor he provat de reiniciar el samba i res...
No se perquè desapareixen les unitats. A cops és collonut per que es veu el
servidor a l'apartat Red del win, peró no es veuen les carpetes compartides
que en pengen... quan demano detalls al win em diu que el servidor no
accepta la connexió... pero altres cops si ho fa de mutu propi...és una
mica desesperant :-(
Alguna idea d'on seguir mirant?

Gràcies!!

--