[Ubuntu-cat] Crida a la participació a la festa ubuntaire

SiscoGarcia sisco.garcia a ubuntu.cat
diu oct 4 17:53:31 UTC 2020

Missatge de Rafael Carreras <rcarreras a pm.me> del dia dg., 4 d’oct. 2020 a
les 18:46:

ha res més i desperta interès no dic que no, però llavors es podria parlar
de qualsevol altra cosa, oi?

--
Sisco Garcia gpg 00CE95B1
http://siscogarcia.wordpress.com

Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Ubuntu Registered User #17544
Linux Registered User #456988
Membre de la Free Software Foundation #7289 <
http://www.fsf.org/jf?referrer=7289>
P Abans d'imprimir aquest correu pensa bé si és necessari fer-ho.