[Ubuntu-cat] Vídeos de les darreres xerrades

cubells vicent a vcubells.net
dll nov 30 21:59:21 UTC 2020

El 30/11/20 a les 17:05, SiscoGarcia ha escrit:
> Hola,
>
> Missatge de Pedro <pederindi a gmail.com <mailto:pederindi a gmail.com>> del
> dia dl., 30 de nov. 2020 a les 13:12:
>
>     Volia dir que lo del docker pot ocasionar fallades amb qualsevol
>     aplicació de videoconferència, a menys que algú trobi alguna opció
>     config tweak per evitar-ho.
>
>     I sí, el firefox amb jitsi va malament en general (pots trobar
>     problemes a diferents nivells), entenc que amb un derivat chromium
>     [1] no has tingut problemes
>
> Sento discrepar però jo fa temps que faig servir firefox i no tinc cap
> [...]

Jo no dubto això.

Ara bé, com bé he dit a la meua resposta, al meu ordinador la combinació
firefox + jitsy falla.

Ho he comprovat diverses vegades. La combinació chrome + jitsy al meu
ordinador també ha fallat, però solament ho he provat 1 vegada, per
tant, no puc afirmar-ho.

--
Atentament, cubells.