[Ubuntu-cat] Manifest sobre l'estratègia digital del Departament d'Ensenyament

Paco Rivière web a pacoriviere.cat
dij nov 26 20:20:45 UTC 2020

M'agrada aquesta idea, Sisco.
Podem enfocar el manifest en positiu, advocant per la llibertat de llengua
i de programari, per exemple, en lloc d'enfocar-ho directament contra la
seva estratègia al títol.
Podriem fer referència a l'estratègia a l'interior del document.
És un enfoc més positiu i amb més recorregut.