[Ubuntu-cat] Ordinadors docents

miquel a adroer.cat miquel a adroer.cat
dic nov 25 09:59:28 UTC 2020

Jo no estic gaire ficat al tema d'ensenyament ni tampoc conec massa bé la llei.
No sé exactament com "trepitja el català". Però tenint en compte que és llengua oficial, doncs potser si que el pots rebutjar. quina vergonya.

--
 Enviat amb Tutanota, la bústia segura i lliure d'anuncis:
 https://tutanota.com

25 de nov. de 2020, 10:40 per web a pacoriviere.cat: