[Ubuntu-cat] Pantalla que no desperta

Paco Rivière web a pacoriviere.cat
diu nov 22 10:09:12 UTC 2020

Malhauradament, canviar la freqüència a ~/.config/monitors.xml ho ha resolt
inicialment però al tornar a arrencar encara és pitjor, la pantalla no
torna a arrencar i la principal perd la barra superior.
Així és que restauro la còpia de seguretat de ~/.config/monitors.xml que
havia fet i torno a la situació anterior.

Quina versió del driver fas servir, Rafel?