[Ubuntu-cat] Pantalla que no desperta

Paco Rivière web a pacoriviere.cat
dis nov 21 17:41:14 UTC 2020

Des que vaig treure el driver de nvidia i vaig posar el nouveau la veritat
és que no he tornat a tenir els problemes que tenia abans i casi tot va
millor.
Pero hi ha una de les tres pantalles que abans no fallava mai, que s'encèn
perfectament, però un cop es posa el salvapantalles, no torna a engengar ni
apagant els seu botó i tornant-la a engengar. Només canviar la resolució o
canviant alguna cosa de Paràmetres | Dispositius | Pantalles.
Hi ha dues resolucions semblants i he d'estar cada cop canviant la
resolució per que engegui. A les dues resolucions passa el mateix.

És una LG Flatron L192WS-SN.Les característiques diuen
Resolution:
Max VESA 1440 x 900 @75 Hz
Recommend VESA 1440 x 900 @60 Hz
Si poso 1440x900 la freqüència passa a 75Hz i si poso 60Hz la resolució
passa a 1280x1024, així és que no puc posar la resolució recomanada.
Teniu alguna suggerència?

Cordialment,

--
Paco Rivière กูร ปาโกะ