[Ubuntu-cat] Festa Groovy Gorilla telemàtica

miquel a adroer.cat miquel a adroer.cat
dis nov 14 10:20:20 UTC 2020

Bon dia Oleguer.
Tal com dius potser el problema el tens a la teva ADSL. Llàstima.
Has provat amb un smartphone?
Potser pot funcionar.
--
 Enviat de forma segura amb Tutanota. Demana la teva bústia de correu xifrat sense anuncis:
 https://tutanota.com

14 de nov. de 2020, 11:17 per corverd a gmail.com: