[Ubuntu-cat] Portàtil nou

miquel a adroer.cat miquel a adroer.cat
div nov 13 10:06:43 UTC 2020

Per cert.
Jo tmb tinc un portàtil amb 8GB RAM disc SSD amb Ubuntu 20.04
No li he posat swap i funciona perfectament.
De fet, amb el nou disc SSD he notat una millora de velocitat molt bona.
--
 Enviat de forma segura amb Tutanota. Demana la teva bústia de correu xifrat sense anuncis:
 https://tutanota.com

13 de nov. de 2020, 10:51 per palimsesto a gmail.com: