[Ubuntu-cat] Portàtil nou

miquel a adroer.cat miquel a adroer.cat
div nov 13 10:02:36 UTC 2020

Bon dia.
A part del tema del posible desgast del disc dur SSD jo tenia entès que el fet de posar o no la swap era per la versió del s.o.
En el cas d'Ubuntu crec recordar que ja fa un parell d'anys aprox que no cal la memoria virtual. Donat que el propi s.o. fa "noseque" que substitueix la swap.
--
 Enviat de forma segura amb Tutanota. Demana la teva bústia de correu xifrat sense anuncis:
 https://tutanota.com

13 de nov. de 2020, 10:51 per palimsesto a gmail.com: