[Ubuntu-cat] Thunderbird petat.

Cor Verd corverd a gmail.com
dij nov 12 17:29:22 UTC 2020

Ja fa més d'un mes que em va petar el Thunderbird després d'enviar un
missatge es va quedar clavat a la pantalla d'enviats.
Tanco el programa O reiniciï l'ordinador i s'obre a la mateixa pantalla
bloquejada... deixo passat el temps pensant que una actualització ho pot
arreglar...aleshores vaig pensar passo de la 18.04 a la 20.04.1 Lts, i dit
i fet. Arrenca amb el mateix problema. I a més tinc el greuge que no em
detecta la tarja de so. .
Per això faig servir l'arrenc del 16.04 que em permet escoltar ...
Algun suggeriment?