[Ubuntu-cat] Portàtil nou

Joan Carles palimsesto a gmail.com
dij nov 12 16:18:20 UTC 2020

Hola!
Doncs gràcies, per  adreces la primera no la coneixia però tot eren
pantalles de 14" i la de Slimbook, l'he vista un pèl cara.
Però gràcies per què la primera té molts bons preus.
Al final m'he decidit pel nou Ryzen (estic molt encuriosit a provar-lo) de
AMD amb HP 15s-eq0025ns
que no estava malament de preu i té molt bona critica a totes les pàgines
que he vist.
Espero que siga el que busco.
Gràcies.

Missatge de l'adreça <ignito a tutamail.com> del dia dj., 12 de nov. 2020 a
les 16:53: