[Ubuntu-cat] CRITICAL: We failed, but the fail whale is dead. Sorry.... (18.04)

cubells vicent a vcubells.net
dll nov 9 21:59:08 UTC 2020

El 9/11/20 a les 21:24, Paco Rivière ha escrit:
> [...]
> sistema mentre tinc exercicis per corregir, a risc de que les
> correccions no funcionin bé. La seudoaleatorietat depèn del sistema.
> Fora un desastre que no em puc permetre. Pensava fer-ho al juliol.
> Aquest programa m'estalvia muntanyes de feina.
> La CPU és AMD64.
> Puc desinstal·lar el Nvidia i instalar el de la distribució. Quin paquet
> he d'instal·lar? Ho vaig fer per que no sabia fer una altre cosa. L'únic
> que necessito és que totes les pantalles de diferents resolucions
> funcionin com una sola. Em sembla que es diu Spanned, a Ajustaments |

hauràs d'instal·lar el paquet

xserver-xorg-video-nouveau

i desinstal·lar tots els que siguin nvidia

per saber quins paquets nvidia tens instal·lats, executa

aptitude search nvidia | grep ^i

> Puc canviar el que sigui del pulseaudio.
> La CPU és AMD64
> Pensava que ja havia contestat lo del microcode. No és això?:
> ~$ apt search microcode | grep inst

aptitude search microcode | grep ^i

si no tens instal·lat l'aptitude, abans executa

sudo apt install aptitude

--
Atentament, cubells.