[Ubuntu-cat] L'escola pública no ha ser l'aula d'aprenentatge particular de promoció dels productes d'una empresa

Josep Gallart josep.gallart a ubuntu.cat
dic nov 4 09:31:34 UTC 2020

Els 80.000 equip que tindran els professors de les escoles catalanes
tindran windows i Linkat
Els 300.000 ordinadors per els alumnes un cop consultat a l'institut
preferències, queden així: Linkat 3,14%
Dual Linkat + Windows 31,57% ,Windows 49,80% i Chrome 15,43%.
 No me agrada pero pensó que la información es interesant.
Salut

Missatge de SiscoGarcia <sisco.garcia a ubuntu.cat> del dia dc., 4 de nov.
2020 a les 10:06:

> Missatge de Walter Garcia-Fontes <walter.garcia a upf.edu> del dia dc., 4
> de nov. 2020 a les 8:25:

> Encara es manté aquest servei però cada cop més reduït... i el Busquets
> n'és defensor, per això he dit el que he dit.

> Molt penós tot plegat.
>

> --
> Sisco Garcia gpg 00CE95B1
> http://siscogarcia.wordpress.com
>
> Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
> Ubuntu Registered User #17544
> Linux Registered User #456988
> Membre de la Free Software Foundation #7289 <
> http://www.fsf.org/jf?referrer=7289>

Josep Gallart Badia

https://www.facebook.com/josep.gallart
https://wiki.ubuntu.com/JosepGallart
https://www.facebook.com/jazzsessionsclub

Aqui treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Linux Registered User: #411023  counter.li.org

josep.gallart a ubuntu.cat
josepgallart a fsfe.org