[Ubuntu-cat] Subscripció inhabilitada

miquel a adroer.cat miquel a adroer.cat
dic nov 4 09:10:29 UTC 2020

Bon dia.
He rebut un missatge que tenia la meva subscripció a la llista d'Ubuntu inhabilitada.
Però tranquils que la he pogut tornat ha habilitar fàcilment.
El motiu de la inhabilitació era: "La vostra subscripció a la llista Ubuntu-cat està actualment    desactivada degut a un nombre excessiu de retorns."
No tinc ni idea que carai son aquests retorns i tinc curiositat de saber que carai és. Algú m'ho pot dir?
Tanmateix m'agradaria saber si puc fer alguna cosa per evitar-ho.
Gràcies.

--
 Enviat de forma segura amb Tutanota. Demana la teva bústia de correu xifrat sense anuncis:
 https://tutanota.com