[Ubuntu-cat] CatalanTeam/Tutorials - Ubuntu Wiki

miquel311266 miquel311266 a protonmail.com
dim maig 19 08:13:36 UTC 2020

Els missatges intel·ligents són sempre benvinguts tomàs.
Moltes gràcies pel teu comentari. Potser no ho havia rumiat prou i ho tindré en compte.
Salut i espero continuant rebent bones crítiques. De debò.

Aquest missatge no l'ha analitzat cap antivirus en origen; està enviat
des d'un correu xifrat ProtonMail i és poc probable que contingui programari
maliciós.

Sent with [ProtonMail](https://protonmail.com) Secure Email.