[Ubuntu-cat] Utilitzeu el mòbil com a webcam de l'Ubuntu (i el Jitsi!)

Roger Angela roger.angela a gmail.com
div maig 15 08:36:31 UTC 2020

Missatge de Olga Cuevas Melis <olga a pirineuweb.com> del dia dv., 15 de maig
2020 a les 10:19:

> Hola,
> ho he provat i me n'he sortit! Gràcies!
> L'única cosa és que he hagut de fer un canvi:
>
> wget https://files.dev47apps.net/linux/droidcam_latest.zip
> echo "5ff0e772a76befba4e37e03101b611d7 droidcam_latest.zip" | md5sum -c --
>
> Tret de http://www.dev47apps.com/droidcam/linuxx/
>
> Utilitzar els cascos del telèfon, com a altaveu i micro, ja seria massa,
> no? O si que es pot?

És exactament el mateix que em va passara a mi ahir. I també és exactament
la pregunta que em feia jo ;-)

Roger Angela Gambús