[Ubuntu-cat] Impressora switch

Joan Carles palimsesto a gmail.com
dij maig 7 17:28:09 UTC 2020

Bona tarda!

Estic tractant de configurar una impressora que està connectada al
mateix switch que el pc i no ho trobe, dons ara mateix només he trobat
amb el nmap això:

nmap -p 9100 192.168.1.1/24

Starting Nmap 7.60 ( https://nmap.org ) at 2020-05-07 19:06 CEST
Nmap scan report for _gateway (192.168.1.1)
Host is up (0.00058s latency).

PORT     STATE  SERVICE
9100/tcp closed jetdirect

Nmap scan report for 192.168.1.80
Host is up (0.085s latency).

PORT     STATE  SERVICE
9100/tcp closed jetdirect

Nmap scan report for palimsestoPC (192.168.1.81)
Host is up (0.00065s latency).

PORT     STATE  SERVICE
9100/tcp closed jetdirect

però no sé per on seguir ara.

Estic mirant webs però no encerto, ni des del menu gràfic, tampoc la
detecta posant la ip i el port que apareix.

Si podeu donar un cop de mà.

És una HP Envy 5420 que sí funciona via wifi però al pc no tinc wifi.

La impressora està connectada al mateix switch que distribueix senyal al
pc on treballe,  amb un conversor usb/rj45.

Fins i tot a la configuració de la impressora detecta un switch wireless
que tinc a sobre del switch base que esmentava per la resta d'apareix
que hi ha a casa i funciona perfecte, pero al me pc no he trobat la manera.

--
Salutacions

Joan Carles

Linux user #324917#