[Ubuntu-cat] Descarregar Ubuntu 20.04 en català

Sergi Gellida sgellida a gmail.com
diu maig 3 09:26:06 UTC 2020

D'acord moltes gràcies.
No se si me falla la memòria, o abans les descarregava de una pàgina vostra.

Missatge de Josep Gallart <josep.gallart a ubuntu.cat> del dia dg., 3 de maig
2020 a les 7:56: