[Ubuntu-cat] videoconferències amb la meva imatge al revés

Joan Riudavets joan.riudavets a gmail.com
div mar 27 14:34:34 UTC 2020

Gràcies per contestar.
El fet és que si engego la utilitat de la webcam funciona perfectament.
Però quan engego el gmail me capgira la imatge.
Amb l'skype l'enllaç de dalt funciona.
Però cercava una eina multiplataforma per a uns 10 usuaris.
Provaré les eines

El dv., 27 de març 2020, 15:25, Joan J. Gràcia <jjgracia a gmail.com> va
escriure: