[Ubuntu-cat] Àrea d'intercanvi

Miquel Adroer miquel66 a gmx.com
dis jun 20 07:55:28 UTC 2020

Bon dia.
Si no vaig errat, i si m equivoco em corretgiu, el tema de la memòria swat
és per suplir la mancança de memòria RAM. per tant, crec que el tipus de
disc dur no hauria de ser un condicionat per tindre o no swat.
Podría ser que amb un ordinador nou amb molta memòria RAM potser el tema
swat sigui irrellevant, però tampoc estic segur.
Jo fa poc tmb m'he posat un disc sòlid i l'ordinador va ràpid de collons. I
com que vaig sobrat de disc dur doncs he posat la swat que total ocupa ben poc.
Els meu 5 cèntims.
Salut!