[Ubuntu-cat] records digitals miniDV

Albert Farreras albert a albertfa.net
dij jul 23 05:58:45 UTC 2020

Bona tarda,

Fent neteja he trobat una caixa amb una colla de cintes, suposo que deuen
ser de mon pare i deuen ser gravacions familiars... lamentablement a ell fa
temps que no li puc preguntar qué hi ha.

Inicialment vaig contactar amb empreses que les digitalitzen, però la cosa
surt a 30€ per cinta pel capbaix, així que primer ho vull probar jo.

El cas és que per digitalitzar-les vaig una mica perdut. Miro de fer servir
l' OBS studio, que em veu recomanar per aquí i que m'ha anat de conya per
altres temes, pero no controlo el format d'entrada... quan conecto la
càmera a la tele via els A/V veig a pantalla completa, quan capturo amb
l'OBS i el reprodueixo amb el VLC a la mateixa tele surt més petit o amb
bandes... algú que domini el tema m'il·lumina?

Gràcies !!

--
Albert F.