[Ubuntu-cat] Accés DiscDur per usb liveboxplus

dic jul 22 13:07:34 UTC 2020

* JOAN BLANCO ESCUDERO, jblanco1 a xtec.cat [22/07/20 14:20]:
> Bon dia i bon estiu
> Estic provant en una partició a part Ubuntu MATE 20.04
> No aconsegueixo accés a un Disc Dur connectat via USB a la liveboxplus
> (router fibra de).
> El ping es afirmatiu, el gestor d'arxius (Caja) veu la livebox y la usb
> però no aconsegueix muntar-lo. (Adjunto captura de pantalla). Amb el
> missatge "el progrmari ha tallat la connexió" -"Software caused connection
> abort" en anglès-
> he arribat a diferents propostes de solució però cap d'elles ha resolt res.
> [...]

Has provat el disc dur i la connexió USB d'altres menerer per
descartar problemes, per exemple:

1) Connectar el dis dur directament a un port USB de l'ordinador

2) Connectar algun altre dispositiu USB d'emmagatzematge diferent al
dis dur al livebox

L'Hospitalet de Llobregat