[Ubuntu-cat] Mode de manteniment (era (sense assumpte))

SANCHEZ sanchezcano.manuel a gmail.com
dll jul 20 15:21:14 UTC 2020

Amics ubuntaires,
al final us explico com va quedar el tema.
Actualment disposo d'un  slimbook pro  nou de trinca on tinc instal.lat
l'ubuntu 20.04.
També demano una mica d'ajuda. A l'hora d'instal.lar els drivers hplip per
a la impressora hp, em demana el password del root/super user.
A l'iniciar l'¡ordinador només em va demanar un password d'usuari. Em podeu
ajudar com podria sol.lucionar-ho.

Gràcies per anticipat

Cordialment,
Manuel Sánchez