[Ubuntu-cat] Una còpia de seguretat que trenca el sistema?

Joan J. Gràcia jjgracia a gmail.com
dll jul 20 10:33:41 UTC 2020

Jo el que faria es arrancar amb un live CD/DVD i copiar els fitxers que
vulguis a un suport extern i reinstalar des de 0.
Salut!

Missatge de Roger Angela <roger.angela a gmail.com> del dia dl., 20 de jul.
2020 a les 10:10: