[Ubuntu-cat] Programari per controlar portàtil Ubuntu 20.04 des de telèfon android

Pere pere a cirerer.jazztel.es
diu jul 5 16:05:07 UTC 2020

Hola Bona tarda,

Tinc una necessitat, "pandèmica", vull mostrar a una persona que es al
altre costat de la taula, la pantalla del portàtil, però no puc seure al
seu costat per raons de "seguretat"; per tant si ella veu la pantalla,
jo no, així que he pensat que deu d'haver alguna aplicació que permeti
controlar el portàtil des del telèfon Android i per tant mostrar a
l'altre persona el que jo vulgui o, potser mostrar la pantalla del
telefon al portàtil, al final el que vull mostrar son fotos i vídeos
dels seus nets i m'és igual emmagatzemar-los al portàtil que al telèfon.

No puc fer servir VNC, per exemple, per que no disposo de xarxa i hauria
de fer servir USB o Bluetooth, teniu algun suggeriment que no necessiti
"espachurrar" res?, Gracies!

--
Salutacions:
Pere