[Ubuntu-cat] Problemes driver nvidia-390

cubells vicent a vcubells.net
dis gen 25 19:25:28 UTC 2020

El 25/1/20 a les 18:35, Joan Carles ha escrit:

> Doncs això:
>
> palimsesto a palimsestoPC:~$ sudo dpkg --remove --force-remove-reinstreq
> libnvidia-irl-390
> [sudo] contrasenya per a palimsesto:
> dpkg: avís: s'està ignorant la petició de desinstal·lar
> libnvidia-irl-390 que no està instal·lat
> palimsesto a palimsestoPC:~$
>
> Sembla que no hi és ni tampoc deixa instal·lar, no?

Això és contradictori amb el missatge anterior.

sudo apt-get clean
sudo apt-get autoremove
sudo apt-get --reinstall install ubuntu-desktop
sudo apt-get updte
sudo apt-get dist-upgrade

--
Atentament, cubells.