[Ubuntu-cat] actualització falkon

Joan Inglada Roig joan.inglada a gmail.com
dic gen 22 23:29:48 UTC 2020

No m'havia adonat que em poses el falkon per a l'eoan i jo tinc el bionic.
Funcionarà?
A la pàgina del bionic hi ha el 3.0.0
No sé com es fa això de "complir les dependències".

Saluta[c]cions
Aquest missatge no l'ha analitzat cap antivirus en origen; està enviat des
d'un sistema GNU/Linux i és poc probable que contingui programari maliciós.

Missatge de cubells <vicent a vcubells.net> del dia dc., 22 de gen. 2020 a
les 23:35: