[Ubuntu-cat] desaparició sobtada d'una carpeta

Walter Garcia-Fontes walter.garcia a upf.edu
dll gen 6 18:17:50 UTC 2020

* Joan Riudavets, joan.riudavets a gmail.com [06/01/20 09:18]:
> Hola m'ha desaparegut la carpeta Baixades de la nit al dia sense que hagi
> fet res anormal.
> L'enllaç de la carpeta continua a la barra de carpetes de l'usuari.
> Estic amb l'ubuntu 18.04.3 LTS i com escriptori us el gnome.
> Fa molts anys que soc usuari d'Ubuntu i mai m'havia passat res tant estrany.
> Gràcies

No l'hauràs arrossegat sense voler dins d'una altra carpeta? A mi a
vegades m'ha passat. Si no tens res d'important a dins, sempre la pots
tornar a crear i potser algun dia la trobis si ha passat això.

--
Walter Garcia-Fontes
L'Hospitalet de Llobregat