[Ubuntu-cat] No puc esborrar correu a Thunderbird

Joan Carles palimsesto a gmail.com
div gen 3 10:48:54 UTC 2020

El 3/1/20 a les 11:31, cubells ha escrit:
> El 3/1/20 a les 11:25, Joan Carles ha escrit:

> prova de compactar les carpetes. Ho has provat?

Hola!

Què vols dir amb compactar carpetes?

De l'arbre de carpetes dels mails rebuts? o De les carpetes dintre del
correu Imap?

No acabe d'entendre de tot el que dius

--
Salutacions,