[Ubuntu-cat] Problemes d'arrencada amb el Linux 5.3.0.26-generic

cubells vicent a vcubells.net
dll feb 10 13:55:32 UTC 2020

El 10/2/20 a les 13:42, Paco Rivière ha escrit:
> 1. Doncs sí, però gràcies a tenir dos nuclis, he pogut seguir treballant
> aquests dies.

[1]* Si fas servir el nucli predeterminat de la versió, no ha de fallar.

> 2. Molt de tan en tan, en arrencar alguna de les tres pantalles que
> utilitzo no engega, i la forma de  resoldre-ho fins ara, era
> reinstal·lar el connector de NVIDIA. Si em torna a pasar, ja no ho podré
> fer.

Segurament perquè vas instal·lar un nucli més modern en el qual no
funciona correcte el mòdul d'nvidia. Tornem a 1*

Mira jo:

cubells a portatil:~$ lspci | grep VGA
00:02.0 VGA compatible controller: Intel Corporation 4th Gen Core
Processor Integrated Graphics Controller (rev 06)
01:00.0 VGA compatible controller: NVIDIA Corporation GK104M [GeForce
GTX 870M] (rev a1)
cubells a portatil:~$ aptitude search nvidia | grep ^i
cubells a portatil:~$

Tinc una tarja nvidia i no faig servir més que els mòduls estàndard
gràfics. I funciona.

Ara bé, no necessito grans funcionalitats gràfiques. Amb els mòduls
estàndard vaig sobrat. Tinc 2 pantalles externes que faig servir amb el
meu portàtil.

No sé el teu cas.

--
Atentament, cubells.