[Ubuntu-cat] Problemes d'arrencada amb el Linux 5.3.0.26-generic

Paco Rivière web a pacoriviere.cat
div feb 7 08:18:26 UTC 2020

És que no tinc res. No tinc pantalla, no puc obrir un terminal, només botó
d'apagar.
Com puc eliminar totalment aquest nucli i posar-ho de nou?

Paco Rivière กูร ปาโกะ
paco a riviere.cat

El dv., 7 de febr. 2020, 9:09, cubells <vicent a vcubells.net> va escriure: