[Ubuntu-cat] Problemes d'arrencada amb el Linux 5.3.0.26-generic

Paco Rivière web a pacoriviere.cat
dic feb 5 07:44:30 UTC 2020

Ostres, és exactament això. Em surt "So fictici". T'ho anava a dir.
No pel Timidity, sinó per l'Orca, (
http://www.linux-magazine.com/Issues/2020/230) per comunicar amb el piano
elèctric!
Ho treuré, per que igualment, no m'acaba d'anar prou bé.

Paco Rivière กูร ปาโกะ
paco a riviere.cat

El dc., 5 de febr. 2020, 8:20, Walter Garcia-Fontes <walter.garcia a upf.edu>
va escriure: