[Ubuntu-cat] Canvis estranys en el escriptori

Pere pere a cirerer.jazztel.es
dim des 29 19:17:35 UTC 2020

El 29/12/20 a les 13:38, SiscoGarcia ha escrit:
> Hola,
> Missatge de Guillem Abril <guillem.abril a protonmail.com
> <mailto:guillem.abril a protonmail.com>> del dia dt., 29 de des. 2020 a
> les 13:22:
>
>     Bona tarda,
>
>     Doncs no hauria d'haver cap canvi en la configuració de
>     l'escriptori pel simple fet d'accedir a la partició del Windows 7
>     i després tornar a treballar amb Ubuntu.
>
>     Potser, en carregar Gnome de nou, ha pogut haver algun problema
>     puntual però en tornar a iniciar de nou una sessió entenc que
>     hauria he mantenir-se la configuració prèvia del Gnome.

> [...]
Hola,

Jo també crec que no hauria d'haver passat res per treballar amb el
Windows, però el cert es que ha passat, igual de cert que aquesta
mateixa tarda, després d'estar amb el Windows un altre cop, he parat la
màquina i he arrencat amb Ubuntu, tot perfecte, com abans del "ensurt",
les icones correctes, les barres d'eines també... tot exactament al seu
lloc i com ha estat sempre.

Ara mentre escric aquest correu penso que al mati, quant ha passat jo no
he apagat la màquina, senzillament li he dit al Windows que re-arranques
la màquina i potser aquesta es la diferencia, ja ho investigaré amb calma.

Gracies per el vostre interès.

--
Salutacions:
Pere