[Ubuntu-cat] Aplicació 2D o 3D per disseny de planols

Miki mikcat a gmail.com
dim des 29 15:14:34 UTC 2020

Sé que no és ben bé el mateix, però veig que acaben de publicar això i no
pinten malament ;)

https://www.xataka.com/aplicaciones/siete-apps-para-decorar-tu-casa-realidad-aumentada

Missatge de MARIO GUERRERO TORRES <mguerr35 a xtec.cat> del dia dt., 29 de
des. 2020 a les 13:31: