[Ubuntu-cat] Aplicació 2D o 3D per disseny de planols

Rafael Carreras rcarreras a pm.me
dic des 23 14:23:56 UTC 2020

Hi ha un programa lliure que crec que es diu sweet3D o alguna cosa semblant. És potent i t'hi pots passar hores "jugant". És als repositoris d'Ubuntu, em fa l'efecte.

Enviat des de ProtonMail mòbil

-------- Missatge Original --------
A 23 de des. de 2020, 15:15, va escriure: