[Ubuntu-cat] LaTeX, catala i circuitkz

Walter Garcia-Fontes walter.garcia a upf.edu
diu des 6 18:58:45 UTC 2020

* Paco Rivière, web a pacoriviere.cat [06/12/20 14:42]:
> Però el meu camp és l'electrònica i ara estic descobrint les possibilitats
> de fer documents amb esquemes amb circuitkz i tikpicture.
>
> El problema és que per utilitzar accents i la el·la geminada en un
> document, necessito el paquet \usepackage[catalan]{babel}

En realitat aquest paquet el que dóna és la funcionalitat de separació
de paraules, títols automàtics de seccions, etc. Però per al accents
penso que no cal.

Posa sols:

\usepackage[utf8]{inputenc}

i a veure si et resol el problema dels accents. O prova tant això com
el babel a l'hora.

Benvingut al mon TeX/LaTeX, en soc usuari des de fa més de 30
anys. Potser també et pots llençar al mon emacs, hi ha un paquet
AucTeX que és una meravella per treballar amb LaTeX, i un mode
latex-mode molt bo. Jo fins i tot tinc corrector automàtic ortogràfic
(flyspell).

LaTeX per escriure matemàtiques i LilyPond per escriure música són
imbatibles, no hi ha programa amb menús que li puguin fer ombra. Un
cop superes la corba d'aprenentatge escrius més ràpid que a mà.

--
Walter Garcia-Fontes
L'Hospitalet de Llobregat