[Ubuntu-cat] LaTeX, catala i circuitkz

Carles Pina i Estany carles a pina.cat
diu des 6 17:10:48 UTC 2020

Hola,

On Dec/06/2020, Paco Rivière wrote:

> Però el meu camp és l'electrònica i ara estic descobrint les
> possibilitats de fer documents amb esquemes amb circuitkz i
> tikpicture.

no faig electrònica però el FOSDEM passat hi va haver una xerrada curta
de pycirkuit:
https://archive.fosdem.org/2020/schedule/event/pycirkuit/

Està fet per l'Orestes (no sé si està a aquesta llista però està a CALIU
segur) i he pensat que potser t'interessaria.

> El problema és que per utilitzar accents i la el·la geminada en un
> document, necessito el paquet \usepackage[catalan]{babel}
> Però llavors fallen totes les crides a
>   \begin{circuitikz}
>   \begin{tikpicture}
>
> No em refereixo a auto-multiple-choice, si no de documents
> \documentclass[a4paper]{article}

fa poc vaig fer coses amb LaTeX i a vegades veure com interactuen els
paquets és un mal de cap. No conec ni circuitkz ni tikpicture ni faig
anar massa LaTeX, no et puc ajudar.

Fins aviat!

--
Carles Pina i Estany