[Ubuntu-cat] [equip] Renovació de LoCo verificat

miquel a adroer.cat miquel a adroer.cat
dic des 2 20:57:25 UTC 2020

Només dos grups?
Collons, si que està la cosa de capa caiguda.
--
 Enviat de forma segura amb Tutanota. Demana la teva bústia de correu xifrat sense anuncis:
 https://tutanota.com

2 de des. de 2020, 21:36 per rcarreras a pm.me: