[Ubuntu-cat] [equip] Una altra prova amb el Jitsi

miquel311266 miquel311266 a protonmail.com
dim abr 28 08:08:33 UTC 2020

Si no va malament jo també em conectare que no ho he fet mai abans amb el Jitsi.
Però només faré d'oient.

Enviat des de ProtonMail mòbil

-------- Missatge Original --------
Actiu 28 abr. 2020 , 10:06, Walter Garcia-Fontes va escriure: