[Ubuntu-cat] els meus comentaris de la prova a Jitsi

Paco Rivière web a pacoriviere.cat
dis abr 18 09:19:12 UTC 2020

Exacte. Jo he triat el portàtil per que a l'escriptori no em funciona la
càmera.
El portàtil que necessito per a Ubuntu és molt senzill i no funciona gaire
bé. de fet em funciona molt millor el Jitsi amb el mòbil, que és més potent.
La càmera és https://www.amazon.es/sq11/s?k=sq11
Si la poguès utilitzar amb l'escriptori fora fantàstic. Per que
l'escriptori sí que tinc una màquina molt més potent. Però li he donat mil
voltes i no sóc capaç de fer funcionar la càmera.
Si algú té alguna idea per a fer funcionar aquesta càmera amb l'Ubuntu
m'aniria molt millor.