[Ubuntu-cat] Festa ubuntaire telemàtica

Joan Riudavets joan.riudavets a gmail.com
dic abr 15 15:10:45 UTC 2020

Aprofitant, tornaré a demanar per si algú té idea.
Amb el jitsi me posa cap per avall.
Amb l’skype ho he solucionat. Amb el zoom també surto “normal”
Però amb el jitsi iamb el hangouts surto per avall

El dc, 15 abr 2020 a les 13:54 Sisco Garcia <sisco.garcia a ubuntu.cat> va
escriure: