[Ubuntu-cat] so al jitsi

Pedro pederindi a gmail.com
dis abr 11 18:37:30 UTC 2020

No crec que notis gaire la diferència de chromium a chrome (se sap que
de moment firefox va malament)

tens pulseaudio?

apt install pavucontrol

pavucontrol

i mira com tens tema de so

mira de regular so del micròfon i si no mira de posar-lo amb un altre dispositiu

recorda que amb el mòbil smartphone teu o d'algú podria servir i funcionarà bé

>>> https://wiki.ubuntu.com/JosepGallart