[Ubuntu-cat] S'ha mort la pantalla del portàtil

Josep Gallart josep.gallart a ubuntu.cat
div abr 10 18:27:56 UTC 2020

Hola jo soc el feliç propietari de un Slimbook pro, es un maquinorro
funciona molt be i ames tenen un servei de asitencia molt bo, tambe conec
els de vant tenen bon esquips tambe.

Missatge de Eduard Selma <selma a tinet.cat> del dia dv., 10 d’abr. 2020 a
les 20:12:

> El 10/4/20 a les 19:56, Eduard Selma ha escrit:

> venda.
>

> - I al lloc web de PCUbuntu  (que sembla que està relacionat amb VANT)
> hi surt una nota que diu "Actualmente estamos sin actividad".
>
>         Salut i codi lliure,
> --
> Eduard Selma

Josep Gallart Badia

https://www.facebook.com/josep.gallart
https://wiki.ubuntu.com/JosepGallart
https://www.facebook.com/jazzsessionsclub

Aqui treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Linux Registered User: #411023  counter.li.org

josep.gallart a ubuntu.cat
josepgallart a fsfe.org